تهران
به وب سایت شرکت استیل آوران پویا بتن خوش آمدید

نیوجرسی بتنی و خرید و قیمت انواع سایز

نیوجرسی بتنی و خرید و قیمت انواع سایز
Rate this post

قبل از دهه ۱۹۴۰، موانعی مانند نیوجرسی بتنی واقعاً وجود نداشتند، اما از آنجایی که اتومبیل‌های بیشتری وارد سیستم بزرگراهی در حال رشد می‌شدند، جداکننده‌های بهتری لازم شد. بخش خاصی از US-99 کالیفرنیا به نام Grapevine Grade وجود داشت که به‌خاطر انحناهای وحشتناک و درجه‌های شیب‌دارش معروف بود. جای تعجب نیست که این بخش از بزرگراه دارای بیشترین تعداد تصادفات مرگبار رو به رو بود، بنابراین بخش بزرگراه های کالیفرنیا تصمیم گرفت اولین “مانع بتنی ” را آزمایش کند.

مزیت این مانع بتنی این است که به جای توقف ساده وسیله نقلیه از عبور از میانه، لاستیک خودرو یا کامیون از زاویه پایین به سمت پایین می غلتد و با افزایش زاویه بالاتر به سمت جاده هدایت می شود و از برخورد جلوگیری می کند و به حداقل می رسد.

نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 110
نیوجرسی بتنی

نیوجرسی یکی از سازه های بتنی است که به دلیل نحوه طراحی و میزان مقاومت آن برای جداسازی جاده های رفت و برگشت استفاده می شود تا از تصادفات جلوگیری شود به همین خاطر از بلوک نیوجرسی به عنوان جدا کننده هم نام می برند. به همین دلیل امروزه از بلوک نیوجرسی بسیار استفاده می شود. یکی از انواع این بلوک ها، نیوجرسی 3 متری ارتفاع 110پویا بتن است که در زیر می خواهیم به توضیحاتی در رابطه با آن بپردازیم.

نیوجرسی ارتفاع 160 و قیمت و خرید
نیوجرسی ارتفاع 160 و قیمت و خرید

نیوجرسی بتنی

نقشه میلگرد نیوجرسی 3 متری ارتفاع 110 پویا بتن

بر اساس موادی که در ساخت این بلوک های بتنی به کار رفته است، این بلوک ها کیفیت متفاوت خواهند داشت.در ادامه برخی از خصوصیات بلوک های نیوجرسی را بیان می کنیم:

  • وزن نیوجرسی مطابق با استاندارد های ملی است.
  • طول بلوک های نیوجرسی بر اساس کاربرد آن متغیر است.
  • اتصال بلوک نیوجرسی به هم بر اساس نر و مادگی صورت می گیرد.
  • سیمان و میله گرد جزء مواد استفاده شده در نیوجرسی است.

خرید نیوجرسی بتنی آذربایجان، خرید نیوجرسی بتنی اردبیل ،خرید نیوجرسی بتنی اصفهان ،خرید نیوجرسی بتنی البرز، خرید نیوجرسی بتنی ایلام ،خرید نیوجرسی بتنی بوشهر، خرید نیوجرسی بتنی تهران ،خرید نیوجرسی بتنی چهارمحال، خرید نیوجرسی بتنی خراسان، خرید نیوجرسی بتنی مشهد ،خرید نیوجرسی بتنی خوزستان ،خرید نیوجرسی بتنی زنجان، خرید نیوجرسی بتنی سمنان ،خرید نیوجرسی بتنی شیراز ،خرید نیوجرسی بتنی قزوین، خرید نیوجرسی بتنی قم ،خرید نیوجرسی بتنی کردستان، خرید نیوجرسی بتنی کرمان، خرید نیوجرسی بتنی کرمانشاه ،خرید نیوجرسی بتنی کهگیلویه ،خرید نیوجرسی بتنی گلستان ،خرید نیوجرسی بتنی گیلان ،خرید نیوجرسی بتنی لرستان، خرید نیوجرسی بتنی مازندران ،خرید نیوجرسی بتنی مرکزی ،خرید نیوجرسی بتنی هرمزگان، خرید نیوجرسی بتنی همدان ،خرید نیوجرسی بتنی یزد، خرید نیوجرسی بتنی رشت، خرید نیوجرسی بتنی لاهیجان ،خرید نیوجرسی بتنی کیش، خرید نیوجرسی بتنی سقز ،خرید نیوجرسی بتنی قشم، خرید نیوجرسی بتنی بندرعباس و نیوجرسی بتنی ارتفاع 110 سه متری مازندران

بیشتر بخوانید:

باکس بتنی

مقالات مرتبط