تهران
به وب سایت شرکت استیل آوران پویا بتن خوش آمدید

نيوجرسي بتني دو متري

5/5 - (70 امتیاز)
نيوجرسي بتني دو متري80
نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80 وزن 1100 کیلوگرم

نيوجرسي بتني دو متري

نيوجرسي بتني دو متري مواد سازنده‌ و نقشه فنی نیوجرسی بتنی

نيوجرسي بتني دو متري همان طور که از نام این قطعه برمی‌آید، نیوجرسی بتنی از بتن ساخته می‌شود. البته شکل بتنی این محصول، تنها حالت عرضه‌ی آن نیست. بلکه می توان از نیوجرسی پلاستیکی و یا نیوجرسی پلی اتیلن نیز در موارد خاصی استفاده کرد. استفاده از دو نوع اخیر بیشتر در کاربردهای موقت و درون شهری رواج دارد. برای مقابله با حرکت و جابه‌جایی ناخواسته‌ی این قطعات در اثر وزش باد، ضربه و …، آن‌ها را با آب، خاک، ماسه یا مواد دیگر پر می‌کنند. از جمله مزایای این قطعات غیر بتنی، سبک بودن و در نتیجه قابلیت حمل آسان آن‌ها می‌باشد.

مواد سازنده‌ی این محصول عبارتند از: سیمان، سنگدانه، آب، میلگرد، افزودنی و مفصل. ترکیب این موارد اگر در حالت استاندارد خود باشند، مقاومت و طول عمر بالایی به محصول نهایی می‌بخشند. نیوجرسي بتني را در سایزها و اشکال مختلفی می‌سازند. اما در حالت کلی ترکیبات و نقشه فنی نیوجرسی بتنی در همه‌ی انواع آن کاملا مشابه یکدیگرند. قبل از بررسی استانداردهای لازم برای ترکیبات این محصول، بهتر است با قالب‌های ساخت آن‌ها و نقشه فنی نیوجرسی بتنی آشنا شویم.نيوجرسي بتني دو متري

قیمت نیوجرسی دومتری ارتفاع 100
نيوجرسي بتني دو متري

استانداردهای مواد تشکیل دهنده‌ی نيوجرسي بتني دو متري از این قرارند:

  • سیمان: باید مطابق با ویژگی‌های سیمان پرتلند تیپ یک و دو به شماره‌ی 398 ایران باشد.
  • سنگدانه: سنگدانه‌های به کار رفته در این محصول مطابق استانداردهای ملی ایران می‌تواند یکی از موارد ماسه، شن عدسی و یا شن بادامی باشد.

کارشناس فروش 09123641493

  • آب: آب استفاده شده در این محصول نباید قلیایی، اسیدی و یا حاوی مواد آلی باشد. بلکه باید مطابق با ماده‌ی 14748 آیین نامه‌ی بتن ایران باشد.
  • میلگرد: به کار بردن میلگرد در این محصول به منظور افزایش استحکام بتن صورت می‌گیرد. میلگرد استاندارد برای نیوجرسی بتنی، A3 است که از مقاومت کششی 400 مگاپاسکال برخوردار است.
  • افزودنی: جهت صاف بودن سطح این محصول، افزودنی‌های پودری یا مایع مخصوص، در ترکیبات آن به کار می‌رود.
  • مفصل: مانند میلگردها، مفصل‌ها نیز باید مقاومت کششی بالایی جهت تحمل ضربات سنگین را داشته باشند.

نيوجرسي بتني دو متري یکی از محصولات شرکت بتن سازه تهران می‌باشد و این شرکت توانایی تولید انواع نیوجرسی‌ های یک طرفه و دو طرفه با استفاده از بتن با مقاومت و دوام بالا را دارا می‌ باشد . استفاده از دانه بندی مناسب در طرح مخلوط این قطعات با نسبت آب به سیمان پایین به همراه استفاده از فوق روان کننده‌های نسل جدید ، باعث شده تا بتن این قطعات با مقاومت و دوام بالا در برابر شرایط محیطی و تغییرات آب و هوایی ساخته شود .

اعيار بتن ٣٥٠ وزن قطعه ١٠٠٠ كيلوگرم

تولید انواع سنگدال بتنی و نیوجرسی بتنی 

یکی از محصولاتی که با استفاده از بتن تولید می‌شود، دال و یا سنگدال بتنی نام دارد. در ساخت این محصول ترکیبی از آهن، فولاد و بتن به کار می‌رود و در واقع نوعی سقف است که از آن می‌توان در ساخت سازه‌های مختلف استفاده کرد. طراحی و ساخت دال بتنی به این صورت است که ضخامتی بین ۱۰ تا ۵۰ سانتی‌متر برای آن در نظر گرفته می‌شود و همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم بیشترین کاربرد آن ساخت سقف سازه‌های مختلف است. همچنین از سنگدال‌هایی که ضخامت کمتری دارند نیز برای سنگ‌فرش معابر استفاده می‌شود.

ساخت پل‌ نیز یکی از مواردی است که از دال‌های بتنی برای آن استفاده می‌شود. در گذشته پل‌ها از آهن ساخته می‌شدند، اما در سال‌های اخیر از این محصول به عنوان جایگزینی برای پل‌های تمام آهنی استفاده می‌شود؛ زیرا سنگدال بتنی هم کیفیت خوبی دارد و هم زیبایی ظاهری خوبی به پل می‌بخشد. از سوی دیگر امکان به سرقت رفتن پل‌ها به لحاظ استفاده کم‌تر از آهن تا حد زیادی کم شده است.

نحوه تولید دال بتنی به این صورت است که قبلا آماده شده و سپس برای استفاده به پروژه انتقال داده می‌شوند که در این زمان در بین تیرهای فولادی یا سایر بتن‌های دیگر نصب می‌شود.  برخی از انواع سنگدال نیز تنها سر پروژه تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما آنچه در مورد ساخت انواع سنگدال بتنی اهمیت دارد این است که لازم است تکیه‌گاه دال در سازه، از ابعاد دقیقی برخوردار باشد تا دال بتنی بتواند به درستی در محلی که برای آن در نظر گرفته شده قرار گیرد.

نیوجرسی ارتفاع 110 و قیمت و خرید
خرید نیوجرسی بتنی 3 متری کام و زبانه مازندران

خرید نیوجرسی بتنی 3 متری کام و زبانه مازندران