تهران
به وب سایت شرکت استیل آوران پویا بتن خوش آمدید

قیمت سنگدال بتنی تهران09123641493

5/5 - (14 امتیاز)

سنگدال بتنی09123641493

سنگدال بتنی چیست و چه کاربردی دارد؟

قیمت سنگدال بتنی تهران09123641493 پیش از هر چیز بهتر است تعریفی دقیق و واضح از سنگدال بتنی داشته باشیم. به طور کلی سنگدال یا دال بتنی به نوعی سقف اطلاق می شود که از جنس بتن و فولاد یکپارچه ساخته شده است. وجود همین بتن و فولاد و ترکیب آن ها با هم در این محصول سبب افزایش مقاومت آن ها از نظر کششی و فشاری شده است تا جایی که انواع سنگدال بتنی را در موارد مختلفی از جمله: ساخت سقف ها، درپوش های جوی و کانال ها، ساخت عرشه انواع پل ها و انواع سازه های دیگر مورد استفاده قرار می دهند که با کاربردهای مختلف خود در مواقع گوناگون می توانند مورد استفاده واقع شوند. به عنوان مثال: سنگدال بتنی را می توان یک جایگزین بی بدیلی برای پل های آهنی دانست. چرا که در بسیاری از موارد آن ها را به صورت قطعات از پیش ساخته شده بتنی مورد استفاده قرار می دهند که هم از نظر زیبایی ظاهری و هم از نظر عدم سرقت آن ها، می توانند جایگزین خوبی برای پل های آهنی به حساب آیند. به طور کلی سنگدال بتنی کاربردهای متنوع و انواع گوناگونی دارند که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد.

سنگدال بتنی 15*60*80

  • مقاومت بالا در برابر سرما و گرما
  • مقاومت در برابر آتش
  • دارای میلگرد های نمره 12
  • قابل استفاده به عنوان سقف، درپوش های جوی و کانال و…

✓ ضمانت کیفیت استاندارد و مناسب ترین قیمت

جهت سفارش و دریافت مشاوره با شماره 77839766–021 تماس بگیرید.

فروش سنگدال بتني در تهران در انواع مختلف

اگر به مراکز فروش سنگدال بتنی در تهران مراجعه کرده باشید؛ شما انواع مختلف سنگدال بتنی را مشاهده می کنید که هر یک از آن ها کاربردهای خاص خود را دارند و در قیمت های متفاوت و گوناگونی عرضه می گردند. بنابراین شما می توانید با توجه به نیاز خود هر یک از آن ها را خریداری نموده و به خوبی از وجود آن ها با مزیت های منحصر به فرد خود استفاده به عمل آورید. سنگدال بتني تهران را می توان در انواع مختلف زیر برای کاربردهای گوناگون خریداری نمود:

  1. سنگدال ترافیکی

دال ترافيكي یا سنگدال ترافیکی خود به چند دسته سنگدال ترافیکی سنگین (برای استفاده از معابر شهری و جایگاه های سوخت)، ترافیک سبک (به عنوان درپوش در مکان های عبور و مرور عمومی یا تردد موتور سیکلت و دوچرخه)، ترافیک فوق سنگین (به صورت دوبل در مواقع خاص) تقسیم بندی می شود. مسلما هر چقدر ترافیک سنگین تر باشد؛ ضخامت آن ها بیشتر و در نتیجه از سیمان و میلگرد و مصالح بیشتری در تولید آن ها استفاده می شود.

مشخصات فنی سنگدال بتنی و قیمت سنگدال
سنگدال بتنی 120*60*15 ترافیکی

قیمت سنگدال بتنی تهران09123641493

  • سنگدال پیش ساخته

شما می توانید سنگدال ها را به صورت از پیش ساخته شده سفارش دهید. قیمت سنگدال پیش ساخته برای شما بسیار به صرفه تر تمام می شود و از وقت شما نیز صرفه جویی به عمل می آورد. خود سنگدال های پیش ساخته به چند دسته (پیش تنیده، پس تنیده، یک طرفه، دو طرفه، مجوف، دال بتنی مسلح، دال بتنی ترافیکی، دال بتنی غیر ترافیکی و…) تقسیم بندی می شود که به عنوان مثال: قيمت دال بتني مسلح نسبت به دال بتنی ترافیکی یا غیر ترافیکی متفاوت است و هر یک از آن ها را در موقعیت های خاص خود مورد استفاده قرار می دهند. تو     ضیح اینکه دال بتنی مسلح به دال های از پیش ساخته شده ای اطلاق می گردد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند. دال های بتنی یک طرفه نیز روی 2 تکیه گاه و دال های دو طرفه هم روی 4 تکیه گاه قرار دارند. به طور کلی هر یک از افراد با توجه به نوع نیاز خود می توانند هر یک از این انواع سنگدال ها را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

  • دال بتنی اجرا در محل

در صورتی که شما می خواهید در پروژه خود از یک سنگدال یا دال بتنی آماده به جای از پیش ساخته شده استفاده کنید؛ بسته به نیاز شما چنین امری برای شما میسر شده است تا بتوانید با توجه به سایز و ابعاد و ضخامت آن ها درخواست ساخت سنگدال های باب میل خود را به ثبت برسانید.

بنابراین شما می توانید با توجه به انواع مختلف سنگدال بتنی و نیاز خود، هر یک از آن ها را خریداری کنید.

سنگدال بتنی 100*60*15

قیمت سنگدال بتنی با توجه به نوع و کاربرد مختلف آن ها

قیمت سنگدال بتنی و عوامل موثر در آن

به طور کلی در صورتی که قصد خرید سنگدال بتنی را در سر دارید؛ با توجه به انواع مختلفی که از آن ها دارند. از جمله: دال بتني روي كانال و دال ترافیکی در جاده ها و معابر شهری و غیر شهری و… با توجه به ضخامت آن ها و نوع مواد و مصالحی که در تولید آن ها به کار گرفته می شود؛ قیمت سنگدال ها یا دال های بتنی نیز متفاوت می باشد. مشخصات و ویژگی های زیر از جمله عمده ترین مسائلی می باشند که در قیمت گذاری سنگدال ها می توانند موثر باشند:

  1. جنس قالب های بتنی

جنس قالب های بتنی به صورت چوبی، پلاستیکی یا ترکیبی از فولاد و بتن می باشد که قیمت هر سنگدال بتنی نسبت به همدیگر بسیار متفاوت می باشد.

  • نوع دال بتنی

هر یک از انواع دال بتنی که توضیح آن ها در فوق یادآور شد؛ خود دارای قیمت های متفاوتی می باشند که در مواقع خاص مورد استفاده کارفرمایان قرار می گیرد.

  • از پیش ساخته شده یا ساخت در محل اجرا

قیمت سنگدال بتنی از پیش ساخته شده – همان طور که گفته شد- به صرفه تر است و با توجه به این مسئله که این نوع سنگدال ها را در کارخانه تولید می کنند؛ در اندازه های کاملا دقیق طبق قالب با مواد و مصالح مورد نیاز طراحی می کنند که دیگر نیازی به مواد و مصالح اضافی و هزینه های بیشتر نباشد و در نتیجه قیمت آن ها به صرفه تر می باشد.

سنگدال بتنی
  • ابعاد و اندازه های مختلف

ابعاد و اندازه ها و همچنین ضخامت هر سنگدال بتنی با یکدیگر نیز از دیگر عوامل دخیل بر قیمت گذاری سنگدال های بتنی است که شما با توجه به نیاز و بودجه خویش اقدام به خرید هر یک از آن ها می کنید.

بنابراین شما بر حسب نیاز خود به استفاده از هر یک از سنگدال ها، می بایست قیمت های متناسب با آن را برای خرید سنگدال پرداخت نمایید.

سنگدال بتنی در تهران

سنگدال بتنی در تهران، سنگدال بتنی در تهران – آفتاب، سنگدال بتنی در تهران – بومهن، سنگدال بتنی در تهران – پردیس، سنگدال بتنی در تهران – کن، سنگدال بتنی در اسلام شهر، سنگدال بتنی در اسلام شهر – چهاردانگه، سنگدال بتنی در پاکدشت، سنگدال بتنی در پاکدشت – شریف آباد، سنگدال بتنی در دماوند، سنگدال بتنی در دماوند – رودهن، سنگدال بتنی در رباط کریم، سنگدال بتنی در رباط کریم – بوستان، سنگدال بتنی در رباط کریم – پرند، سنگدال بتنی در رباط کریم – صالح آباد، سنگدال بتنی در رباط کریم – گلستان، سنگدال بتنی در رباط کریم – نصیرآباد، سنگدال بتنی در ری، سنگدال بتنی در ری – حسن آباد، سنگدال بتنی در ری – خاوران، سنگدال بتنی در ری – کهریزک، سنگدال بتنی در شهریار، سنگدال بتنی در شهریار – اندیشه، سنگدال بتنی در فيروزکوه، سنگدال بتنی در فيروزکوه – ارجمند، سنگدال بتنی در قدس، سنگدال بتنی در لواسان، سنگدال بتنی در لواسان – فشم، سنگدال بتنی در ملارد، سنگدال بتنی در ملارد – صفا دشت، سنگدال بتنی در ورامین، سنگدال بتنی در ورامین – پیشوا، سنگدال بتنی در ورامین – جوادآباد، سنگدال بتنی در ورامین – قرچک.