تهران
به وب سایت شرکت استیل آوران پویا بتن خوش آمدید

خرید نیوجرسی بتنی مفصل دار ۰۹۱۲۳۶۴۱۴۹۳

خرید نیوجرسی بتنی مفصل دار ۰۹۱۲۳۶۴۱۴۹۳
Rate this post

خرید نیوجرسی بتنی مفصل دار

نیوجرسی بتنی مفصل دار و خرید

تولید نیوجرسی بتنی

نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80
نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80 وزن 1100 کیلوگرم

2.نیوجرسی بتنی یک متری ارتفاع 80 پاشنه 50 وزن 550 کیلوگرم

4.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 80 پاشنه 60 وزن 1300 کیلوگرم

5.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 110 پاشنه 80 وزن 3000 کیلوگرم

6.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 160 پاشنه 80 وزن 4000 کیلوگرم

7.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 265 پاشنه 80 وزن 5200 کیلوگرم

8.نیوجرسی چهارمتری مفصل دار ارتفاع 100 پاشنه 70 وزارت راهی

9.نیوجرسی شش متری مفصل دار ارتفاع 100 پاشنه 70 وزارت راهی

نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 80

نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 80 پاشنه 60

قیمت حفاظ‌های بتنی (نیوجرسی)


نیوجرسی سه متری ارتفاع 110 پاشنه 80 وزن 3000 کیلوگرم

نیوجرسی سه متری ارتفاع 110 پاشنه 80 وزن 3000 کیلوگرم


 سوالات متداول در مورد نیوجرسی بتنی و تولید آن

1. مزایای استفاده از حفاظ‌های بتنی (نیوجرسی) چیست ؟

  • صرفه‌جویی قابل توجه درهزینه‌ها و نگهداری
  • مناسب برای طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها
  • نصب آسان و سریع
  • قابلیت تعویض در صورت آسیب دیدن و خرابی

2.قیمت حفاظ‌های بتنی (نیوجرسی) به چه عواملی بستگی دارد ؟

برای خرید نیوجرسی‌های بتنی باید نوع آن، طول، ارتفاع، پاشنه، وزن، عیار بتن و میلگرد مصرفی را به خوبی مشخص سازید.علاوه بر این، تعداد، کیفیت متریال مورد استفاده در بتن نیوجرسی، مکان تحویل و نوع وسیله نقلیه از دیگر مواردی است که می‌تواند در پرداختی اثر داشته باشد.

3.کاربردهای حفاظ های بتنی چیست ؟

حفاظ‌های بتنی پیش ساخته یعنی نیوجرسی (NJ)، به عنوان یک مانع طولی بتنی ایده‌آل، بیشترین کاربرد را در تغییر مسیر ترافیک، محافظت از عابران پیاده و کارگران در هنگام ساخت بزرگراه‌ها و ایجاد یک بافر بین خطوط مخالف ترافیک در بزرگراه‌های سریع‌السیر دارند.

از کاربردهای نیوجرسی بتنی مفصل دار می توان به جداسازی خطوط جاده، ایمن کردن پیاده روها، دوربرگردان ها، ایمن کردن کنار جاده های بین شهری، استفاده در پایانه های مسافربری، پمپ بنزین ها، جداسازی ویلا، باغ و نزدیک جاده های فرعی اشاره کرد. بهترین نوع این قطعات بتنی، نیوجرسی مفصل دار است.

 در خطوط جاده ها فقط از نیوجرسی مفصل دار با تایید وزارت راه استفاده می شود. علت استفاده از قطعه بتن مفصل دار این است که، نیوجرسی مفصل دار را می توان به کمک مفصل های فلزی آن به یکدیگر وصل کرد. به این ترتیب یک مانع طولانی بتنی با امنیت بالا ساخته می شود. به نیوجرسی مفصلی، نیوجرسی به هم پیوسته نیز گفته می شود.

در ساخت نیوجرسی بتنی از چه چیزهایی استفاده می شود

در ساخت نیوجرسی بتنی از چند نوع مصالح استفاده می شود. این مصالح شامل: 1- سیمان، سیمانی که در تولید این قطعات بتنی به کار می رود باید مطابق با استاندارد هایی باشد که توسط وزارت راه تعیین می شود 2- سنگدانه، سنگدانه نیز مانند سیمان باید مطابق با استاندارد وزارت راه باشد. حداکثر اندازه سنگدانه از نظر استاندارد ساخت، باید 25 میلی متر باشد.

 3- آب، آبی که در تولید نیوجرسی مفصل دار چهار متری و دیگر اندازه ها به کار میرود باید عاری از مواد اسیدی، قلیایی و آلی باشد. 4- میلگرد، میلگردی که در ساخت نیوجرسی به کار می رود حتما باید دارای مقاومت کششی بالا باشد. 5- مواد افزودنی، دلیل استفاده از مواد افزودنی در بتن نیوجرسی مفصل دار چهار متری و دیگر اندازه ها ی نیوجرسی، راحت پر کردن قالبها و به دست آمدن یک سطح صاف و صیقلی در پایان کار است. 6- مفصل، به منظور مقاومت قطعه بتنی در برابر ضربه سنگین، در ساخت آن از مفصل استفاده می شود.

نیوجرسی بتنی مفصل دار

خرید نیوجرسی بتنی
نیوجرسی بتنی سه متری

انواع نیوجرسی بتنی

قطعات بتنی در اندازه های مختلفی مانند نیوجرسی مفصل دار شش متری، چهار متری و در ارتفاع های مختلف ساخته می شوند. این قطعات بتنی بر اساس موادی که از آن ساخته می شوند کیفیت های متفاوتی دارند.خرید نیوجرسی بتنی

 از کاربردهای نیوجرسی شش متری میتوان به جداسازی محیط هایی که کار ساختمان سازی انجام می دهند اشاره کرد. همچنین به منظور هدایت مسیر آب رودخانه ها و جلوگیری از گسترش و پخش آتش نیز از این سایز استفاده می شود.خرید نیوجرسی بتنی

قطعات بتنی سه متری اغلب به صورت نیوجرسی ارتفاع 110 سانتی متری ساخته می شوند. از این قطعات بتنی 110 سانتی متری در خطوط جاده ها استفاده زیادی می شود. دلیل استفاده از این نوع نیوجرسی در جاده ها نیز این است که رانندگان دید بهتری در جاده دارند.

از دیگر کاربردهای  نیوجرسی بتنی سه متری استفاده از آن در کارخانه ها جهت جدا کردن قسمت های مختلف است. همچنین در هنگام آتش سوزی در یک محیط با گذاشتن این قطعات بتنی می توان از ورود افراد متفرقه جلوگیری کرد. به دلیل ارتفاع زیاد این قطعه هنگام جابجایی آن دقت زیادی لازم است.خرید نیوجرسی بتنی

از کاربردهای نیوجرسی مفصل دار چهار متری میتوان به جدا کردن پارکینگ، طرح های ترافیک، جدا کردن خطوط جاده و ایجاد فاصله بین خیابان و عابر پیاده اشاره کرد.خرید نیوجرسی بتنی

خرید نیوجرسی بتنی مفصل دار ۰۹۱۲۳۶۴۱۴۹۳

نیوجرسی بتنی مفصل دار
خرید نیوجرسی بتنی مفصل دار ۰۹۱۲۳۶۴۱۴۹۳

بیشتر بخوانید:

نیوجرسی بتنی پیش ساخته برای همه

مقالات مرتبط