تهران
به وب سایت شرکت استیل آوران پویا بتن خوش آمدید

لیست قیمت نیوجرسی بتنی و خرید نیوجرسی بتنی

لیست قیمت نیوجرسی بتنی و خرید نیوجرسی بتنی
Rate this post

امروزه صنعت ساخت و ساز به قدری پیشرفت کرده است که محصولات پیش ساخته بسیار متنوعی جای سازه‌های سنگین ساختمانی و عمرانی را گرفته‌اند. پیشرفت صنعت در این حوزه تابع دو اصل مهم سریع سازی و سبک سازی است. بنابراین به راحتی می‌توان اصلی‌ترین ویژگی این محصولات پیش ساخته را درک کرد. حتماً تا کنون بارها دیوارهای پیش ساخته را در جاده‌ها و مراکز عمرانی دیده‌اید. این مصالح پیش ساخته تحت عنوان نیوجرسی بتنی شناخته می‌شوند که با هدف جداسازی جاده‌ها و تعیین محوطه در مکان‌های مختلف و بسیاری دیگر از کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید برایتان جالب است اگر با کاربرد نیوجرسی بتنی در بخش‌های ساختمان سازی و عمرانی آشنا شوید. نیوجرسی تولید شده از بتن نوعی دیوار محافظ است که در صنعت ساخت و ساز نیز با همین هدف محافظتی به کار گرفته می‌شود.

نیوجرسی بتنی وزارت راهی

گاهی ممکن است در برخی از پروژه‌ها فرصت ساخت و ساز محدود بوده و زمان کافی برای بتن‌ریزی فندانسیون و ایمن سازی پایه‌ها وجود نداشته باشد. قطعاً پی ریزی و فنداسیون زمان نسبتا زیادی لازم دارد. در این شرایط می‌توان به راحتی از نیوجرسی بتنی یا دیوار خود ایستا و سنگدال‌بتنی استفاده کرد. این دیوارها با وجود بتن استانداردی که در آن‌ها استفاده شده است از وزن مناسبی برخوردارند و با وجود تحمل بالایی که در نگهداری وزن‌ سازه دارند، بار مرده ساختمان را کاهش می‌دهند. این دیوارهای بتنی بیشتر برای پل سازی، پروژه‌های عمرانی و البته ساخت ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجا که ساختمان‌های ویلایی غالباً در محیط‌های آزاد و فضای باز ساخته می‌شوند، استفاده از دیوارهای خود ایستا در ساخت ویلا گزینه ایده آلی است چون این قالب‌ها مقاومت بسیار زیادی در برابر حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله دارند.

مینی نیوجرسی بتنی

علاوه بر دیوارهای بیرونی که نقش محافظت از محوطه ویلا را به عهده دارند، می‌توانید در ساخت ساختمان ویلا نیز از این مصالح استفاده کنید. برای سقف سازه می‌توانید از دال بتنی استفاده کنید. قیمت دال بتنی با توجه به ابعاد و اندازه آن متفاوت است. استفاده از نیوجرسی بتنی و سنگدال بتنی مزیت‌های بسیاری دارد مخصوصاً برای ساخت ویلا در محیط‌های مرطوب؛ چون این مصالح به دلیل عدم تخلخل نسبت به جذب رطوبت بسیار مقاوم است. همچنین در برابر خطراتی مانند آتش سوزی مقاومت بالایی دارند. ساخت دیوار ویلا با نیوجرسی علاوه بر این که به نصب احتیاجی ندارد، جایگزین بسیار مناسبی به جای مصالحی مانند سفال و آجر است. این دیوارها علاوه بر کاهش هزینه‌ها سرعت ساخت و سااز را افزایش داده و ایمنی بسیار بالایی ایجاد می‌کند.

سایز انواع نیوجرسی بتنی :

1.مینی نیوجرسی بتنی یا نیوجرسی کوچک شهری طول 40 پاشنه 40 ارتفاع 55 سانتی متر وزن 90 کیلوگرم

2.نیوجرسی بتنی یک متری ارتفاع 80 پاشنه 50 وزن 550 کیلوگرم

3.نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80 پاشنه 50 وزن 1100 کیلوگرم

4.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 80 پاشنه 60 وزن 1300 کیلوگرم

5.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 110 پاشنه 80 وزن 3000 کیلوگرم

6.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 160 پاشنه 80 وزن 4000 کیلوگرم

7.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 265 پاشنه 80 وزن 5200 کیلوگرم

8.نیوجرسی چهارمتری مفصل دار ارتفاع 100 پاشنه 70 وزارت راهی

9.نیوجرسی شش متری مفصل دار ارتفاع 100 پاشنه 70 وزارت راهی

نیوجرسی سه متری ارتفاع 110
نیوجرسی سه متری ارتفاع 110

برای اطلاع از لیست قیمت نیوجرسی بتنی و قطعات پیش ساخته بتنی شرکت استیل پویا با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۱۴۹۳ تماس بگیرید.

مقالات مرتبط