تهران
به وب سایت شرکت استیل آوران پویا بتن خوش آمدید

دیوار پوش بتن اکسپوز و پله و کفپوش بتن اکسپوز1

Rate this portfolio

دیوار پوش بتن اکسپوز

قطعات دیوارپوش با ضخامت 3 سانتیمتر ، مسلح به شبکه فلزی و امکان تولید در ابعاد مختلف و سفارشی و امکان حذف یا اضافه کردن حفره بولت به تعداد و محل دلخواه در سطح قطعه را دارد.

پنل های بتن اکسپوز در کارگاه به صورت پیش ساخته تولید می شوند. تولید پنل های پیش ساخته در کارخانه این امکان را به ما می دهد که کیفیت این پنل ها را در تمام مراحل تولید کنترل کنیم.  این باعث می شود که پنل های بتنی اکسپوز نما با کیفیت بالا تولید شوند. تایل های بتن اکسپوز نما با توجه به شرایط، روش های متفاوتی برای اجرا دارند. این پنل ها را هم می توان به صورت خشک و هم تر (باملات) اجرا کرد.

دیوار پوش بتن اکسپوز
دیوار پوش بتن اکسپوز

دفتر فروش پویا بتن 02177839766

کفپوش بتن اکسپوز

قطعات کفپوش بتن اکسپوز با ضخامت 4 سانتیمتر برای محوطه و ضخامت 3 سانتیمتر برای روف گاردن و فضای داخل… امکان تولید در ابعاد مختلف و ابعاد سفارشی.


کفپوش بتن اکسپوز

کفپوش بتن اکسپوز

فلاور باکس بتن اکسپز

فلاور باکس ها در ابعاد 60*120به ارتفاع 60 و 60*60 به ارتفاع 60 و 40*100 به ارتفاع 50 و تولید با ابعاد سفارشی میسر می‌باشد.

فلاور باکس بتن اکسپوز
فلاور باکس بتن اکسپوز

بتن اکسپوز یکی از پیشرفته‌ترین مواد در ساختمان سازی می‌باشد. این بتن پیش ساخته است، یعنی در کارخانه تهیه می‌گردد و سپس به طور کاملا آماده به فروش می‌رسد. بعد از استفاده و کار گذاشتن این بتن دیگر نمی‌توان از ماده و متریال دیگری استفاده نمود. موارد کاربری برای بتن اکسپوز عبارت است از نمای خارجی، فضای داخلی ساختمان و کف، در این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل و کافی را از این بتن در اختیار شما قرار دهیم.
در طراحی مدرن و جدید از بتن اکسپوز استفاده زیادی می‌شود. طول عمر و میزان مقاومت بتن سبب می‌شود تا افراد برای ساخت سازه‌ها از این زیر ساخت استفاده نمایند. قطعا تیرآهن و سایر مواد اولیه برای ساختمان سازی هرگز میزان مقاومتی به اندازه بتن ندارند. با پیشرفت ساختمان سازی مدرن استفاده از بتن اکسپوز بیش از پیش شده است. این ماده نه تنها برای نما و کف بلکه به عنوان زیر ساخت‌های اصلی یک سازه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ضمن سازگاری با انواع آب و هوا از جمله ویژگی مثبت این بتن می‌باشد.

دیوار پوش بتن اکسپوز
دیوار پوش بتن اکسپوز

قیمت هر متر مربع بتن اکسپوز در ابعاد مختلف چقدر است؟

بتن اکسپوز پویا بتن با بالاترین کیفیت در کشور و با ۱۵ سال ضمانت‌نامه کتبی با قیمتی معادل ۳۴۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد. این قیمت برای سال ۱۴۰۱ و امروز می‌باشد و کاملا آپدیت شده می‌باشد.

قیمت ابعاد مختلف بتن اکسپوز در اندازه‌های مختلف برای هر یک متر مربع تفاوتی ندارد و ثابت می‌باشد. قیمت هر متر بتن اکسپوز ۳۴۳۰۰۰ تومان است.

خرید بتن اکسپوز

برای خرید بتن اکسپوز ابتدا محصولات وب سایت را مشاهده کنید و سپس برای دریافت کاتالوگ و مشخصات بیشتر با شماره تماس 09123641493 تماس بگیرید. و یا به صورت تلفنی با شماره 02177839766 تماس بگیرید.

همچنین شما می‌توانید جهت خرید بتن اکسپوز نما و یا کف به شوروم و دفتر فروش ما و یا نشانی کارخانه مراجعه کنید. ارسال سفارشات علاوه بر تهران به سایر شهرهای کشور نیز انجام می‌گیرد.

مزایای استفاده از بتن اکسپوز در ساختمان

وجود مقاومت و عمر طولانی، قابل استفاده در هر شرایط جوی، دسترسی آسان و سفارش در ابعاد مختلف، افزایش سرعت انجام پروژه، مقاوم در برابر آتش سوزی، رطوبت و یخ زدگی، دارای امنیت بالا، عایق حرارت و عایق صوت از جمله مزایا استفاده از بتن اکسپوز در ساختمان می‌باشد.

کفپوش بتن اکسپوز
کفپوش بتن اکسپوز

مزایای بتن اکسپوز

دوام و مقاومت بالا

 نمای ساختمان به عنوان یکی از مهمترین آیتم های ساختمان همواره در برابر نور خورشید و شرایط سخت جوی  قراردارد که تعمیر و ترمیم آن نه تنها هزینه های بالایی برای مالکان خواهد داشت بلکه مشکلاتی فراوانی برای مالکان و مجاوران پیش خواهد آورد. بتن نمایان یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین متریال های نمای ساختمان می باشد.

سرعت اجرای بالا

یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب هر متریال سرعت اجرای آن می باشد. تایل های بتن اکسپوز مسلح به صورت پیش ساخته بوده و در نصب آن نیازی به ملات نمی باشد. به همین دلیل با سرعت زیادی نصب آن انجام می پذیرد.

زیبایی منحصر به فرد

یکی از دلایلی که پنل ها و نمای بتن اکسپوز را همه نمی پسندند، این است که زیبایی خاصی دارد. زیبایی خاص نمای بتن اکسپوز باعث می شود که افراد خاص و با سلیقه خاص این محصول را بپسندند.  این محصول معمولا مورد توجه و مورد تایید افرادی است که به معماری و سبک مدرن علاقه دارند.

مقاومت در سرما و یخبندان

بیشتر مناطق کشور ما سردسیر می باشد که در اجرای نما باید به مقاوم بودن آن در برابر یخبندان توجه کرد. بتن اکسپوز یا بتن نمایان چون سطحی صیقلی دارد، تقریبا می توان گفت جذب آبی نزدیک به صفر دارد. همانطور که می دانید ترکیدگی و پوکیدن مصالح ساختمانی در زمستان به دلیل یخ زدن و افزایش حجم آب داخل حفره های آنها می باشد. به همین دلیل چون بتن اکسپوز جذب آبی ندارد، در سرما و یخبندان کاملا مقاوم می باشد.

دیوار پوش بتن اکسپوز تهران، دیوار پوش بتن اکسپوز تهران – آفتاب، دیوار پوش بتن اکسپوز تهران – بومهن، دیوار پوش بتن اکسپوز تهران – پردیس، دیوار پوش بتن اکسپوز تهران – کن، دیوار پوش بتن اکسپوز اسلام شهر، دیوار پوش بتن اکسپوز اسلام شهر – چهاردانگه، دیوار پوش بتن اکسپوز پاکدشت، دیوار پوش بتن اکسپوز پاکدشت – شریف آباد، دیوار پوش بتن اکسپوز دماوند، دیوار پوش بتن اکسپوز دماوند – رودهن، دیوار پوش بتن اکسپوز رباط کریم، دیوار پوش بتن اکسپوز رباط کریم – بوستان، دیوار پوش بتن اکسپوز رباط کریم – پرند، دیوار پوش بتن اکسپوز رباط کریم – صالح آباد، تایل بتن اکسپوز رباط کریم – گلستان، دیوار پوش بتن اکسپوز رباط کریم – نصیرآباد، دیوار پوش بتن اکسپوز ری، دیوار پوش بتن اکسپوز ری – حسن آباد، دیوار پوش بتن اکسپوز ری – خاوران، دیوار پوش بتن اکسپوز ری – کهریزک، دیوار پوش بتن اکسپوز شهریار، دیوار پوش بتن اکسپوز شهریار – اندیشه، دیوار پوش بتن اکسپوز فيروزکوه، دیوار پوش بتن اکسپوز فيروزکوه – ارجمند، دیوار پوش بتن اکسپوز قدس، دیوار پوش بتن اکسپوز لواسان، دیوار پوش بتن اکسپوز لواسان – فشم، دیوار پوش بتن اکسپوز ملارد، دیوار پوش بتن اکسپوز ملارد – صفا دشت، دیوار پوش بتن اکسپوز محمد شهر، دیوار پوش بتن اکسپوز ورامین – پیشوا، کفپوش بتن اکسپوز شهریار ، دیوار پوش بتن اکسپوز ملارد – قرچک.