تهران
به وب سایت شرکت استیل آوران پویا بتن خوش آمدید

خرید نیوجرسی بتنی

خرید نیوجرسی بتنی
Rate this post
1. مزایای استفاده از حفاظ‌های بتنی (نیوجرسی) چیست ؟

صرفه‌جویی قابل توجه درهزینه‌ها و نگهداری
مناسب برای طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها
نصب آسان و سریع
قابلیت تعویض در صورت آسیب دیدن و خرابی
2.قیمت حفاظ‌های بتنی (نیوجرسی) به چه عواملی بستگی دارد ؟

برای خرید نیوجرسی‌های بتنی باید نوع آن، طول، ارتفاع، پاشنه، وزن، عیار بتن و میلگرد مصرفی را به خوبی مشخص سازید.علاوه بر این، تعداد، کیفیت متریال مورد استفاده در بتن نیوجرسی، مکان تحویل و نوع وسیله نقلیه از دیگر مواردی است که می‌تواند در پرداختی اثر داشته باشد.

3.کاربردهای حفاظ های بتنی چیست ؟

حفاظ‌های بتنی پیش ساخته یعنی نیوجرسی (NJ)، به عنوان یک مانع طولی بتنی ایده‌آل، بیشترین کاربرد را در تغییر مسیر ترافیک، محافظت از عابران پیاده و کارگران در هنگام ساخت بزرگراه‌ها و ایجاد یک بافر بین خطوط مخالف ترافیک در بزرگراه‌های سریع‌السیر دارند.
مانع نیوجرسی یا همان نیوجرسی پیش ساخته (NJ)  انتخابی است ایده آل برای زمانی که برای تغییر مسیر ترافیک، حفاطت از عابران پیاده و کارگرانی که در طول ساخت و ساز بزرگراه مشغول هستند، و همچنین ایجاد یک حائل بین خطوط مخالف ترافیک در بزرگراه های پر سرعت، به موانع میانی طولی نیاز میشود.

قیمت حفاظ‌های بتنی (نیوجرسی)

برای خرید نیوجرسی‌های بتنی باید نوع آن، طول، ارتفاع، پاشنه، وزن، عیار بتن و میلگرد مصرفی را به خوبی مشخص سازید. به عنوان مثال تیپ یک، طول ۴ متر، پاشنه ۷۰ سانت، ارتفاع یک متر، عیار بتن ۴۲۵ و دارای میلگرد، حدود ۳۰ کیلو یا چهار تن است. به طورمعمول کلیه اطلاعات در موقع خرید با توجه به کاربرد بتن نیوجرسی مشخص می‌شود. به عنوان مثال تیپ یک به طورمعمول برای بزرگراه‌ها، اتوبان‌ها و خطوط بین شهری مورد استفاده قرار می‌گیردهمه‌ی موارد گفته شده در قیمت نهایی تاثیرگذار است. علاوه بر این، تعداد، کیفیت متریال مورد استفاده در بتن نیوجرسی، مکان تحویل و نوع وسیله نقلیه از دیگر مواردی است که می‌تواند در پرداختی اثر داشته باشد.

طراحی مانع نیوجرسی

طراحی مدولار موانع نیوجرسی یا به اختصار NJ که در ابتدا در سال 1950 گسترش پیدا کرد،  این مانع طراحی شد تا برای به حداقل رساندن آسیب خودرو و جلوگیری از تصادف وسایل نقلیه که منجر به آسیب احتمالی به جان و مال شهروندان میشود، استفاده شود. 
بیشتر بخوانید:
مزایای سنگدال بتنی
روش های تولید نیوجرسی بتنی

برای اطلاعات بیشتر درمورد لیست قیمت نیوجرسی بتنی و قیمت سنگدال بتنی با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۱۴۹۳ تماس حاصل فرمایید.
مقالات مرتبط