تهران
به وب سایت شرکت استیل آوران پویا بتن خوش آمدید

توليد انواع نيوجرسي بتني

Rate this post

خرید نیوجرسی بتنی02177839766

نیوجرسی بتنی دیوار جداکننده دارای مشخصات فنی گوناگون در زمینه نظارت و حمایت عملکرد خوبی دارد و برای جداسازی بزرگراه ها و جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد. بخش مهمی از طراحی برای ساخت و بهره برداری از جاده ها و مسیرهای پیاده روی حمل و نقل و سطح ایمنی حمل و نقل است. این بدان معنی است که قبل از بهره برداری از پروژه باید اطمینان حاصل کنیم که جاده ساخته شده می تواند وزن و فشار وسایل نقلیه عبوری را تحمل کند و باعث انحراف تصادف یا غرق شدن نشود.

طراحی شده است تا در برخورد با وسیله نقلیه حداقل آسیب برساند. آنها همچنین از عبور و مرور خودروها در جهت مخالف جلوگیری می کنند. در سال های اخیر ، به دلیل مشکلات نگهداری جاده ها مانند جمع شدگی و عدم مقاومت بالا گاردریل استفاده از محافظ مفصلی سفت محبوب شده و به کاهش تصادفات مرگبار کمک کرده است.

امروزه ایمنی ترافیک در جاده ها و خطوط یکی از مهمترین موضوعات است و در هنگام بهره برداری از جاده ها و بزرگراه ها به این موضوع توجه ویژه می شود به دلیل کیفیت بالای نیوجرسی بتنی یا ایمنی ظاهری کنترل وسایل نقلیه استفاده از این قطعات پیش ساخته با ابعاد مناسب در جداسازی جاده ها و پیاده روها بسیار محبوب شده است که منجر به کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات می شود.

ساخت این سازه فرآورده شرکت استیل پویا با عیار بتن پیش ساخته و لیست انواع نیوجرسی بتن موجب عدم وارد شدن ماشین آلات از جهت های مخالف مسیر جاده آزاد یک طرفه و دوطرفه راه و ایمن کردن جادهایی شبیه جاده چالوس و آتشگاه که در کل مسیر انحنا وجود دارد نصب گاردریل پرهزینه و ناکارا هست در شیب تند انحنا قرار میگیرد تا از خروج اتومبیل به دره جلوگیری کند. این قابلیت را میتوان در نوع طرح بهربرداری و مهندسی و حجم و جرم آن دانست.

از محافظ های بتونی نیوجرسی به طور گسترده در همه کشورها استفاده می شود زیرا این محافظ ها می توانند آسیب جانی و مالی ناشی از تصادفات را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. اما این اتفاق زمانی می افتد که کارخانه ها با دلسوزی کار  کنند و از تمام استانداردها برخوردار باشند. به همین دلیل  اداره استاندارد به طور کلی باید این موضوع را از نزدیک تحت نظارت داشته باشد تا ایمنی جان افراد را به حداکثر برساند.

نیوجرسی بتنی تامین کننده انواع نیوجرسی بتنی یکی از محبوب ترین انواع قالب است که در پروژه های مختلف ساختمانی  از ساخت و ساز تا جاده سازی مورد استفاده قرار می گیرد این قالب ها مانند انواع دیگر قالب های موجود در بازار امکان ساخت زیرساخت ها و سازه ها با اجزای یکسان را فراهم می کنند بتن های نیوجرسی برای پروژه های عمرانی با مواد مختلف بتونی برای قالب استفاده می شود.

از مهمترین مزایای این قالبها این است که بسته به ساختار سازه می توانید آنها را در ابعاد و اشکال مختلف طراحی و استفاده کنید یکی از مزایای آن قالبهایی ساخت سازه ای یکپارچه و بدون درز است بنابراین این قالبها یک انتخاب بسیار دقیق و اصولی برای ساخت سازه های با کیفیت و دقیق هستند.

این سازه باعث امن تر شدن گذرگاه ها شده که انحراف شدید دارند و ایجاد مانع طبیعی مثل رشد درختان زمان زیادی رو میبره و در ضمن در این مدت خطرات جانی و مالی جبران ناپذیر پابرجا خواهد بود پس ساخت  و تولید یک محافظ جاده با طرح اصولی و اندازه مهندسی مثل نیوجرسی بتنی ضروری است.

نیوجرسی بتنی
نیوجرسی بتنی

نیوجرسی بتنی

کارخانه محصولات نیوجرسی بتنی

بتدریج با استفاده بیشتر و تجربه های بدست آمده ارتفاع نیوجرسی بتنی بیشتر شد زیرا نتیجه آن بهتر شد طبق آمار. استفاده گسترده در ساخت و ساز جاده ای سبب شد کاربرد آن به عنوان حریم فیزیکی گسترده تر شود به عنوان مانع عمومی فراگیر و قابل حمل انتقال به هرجای پروژه ساختمانی و تغییر مسیر همیشگی یا موقتی در ترافیک جاده ای که بسیار مهم می باشد بدون نیوجرسی بتنی امکان پذیر نمی باشد. استفاده های جانبی نیز برای تمرینات نظامی و در امان ماندن از گلوله حملات حوادث طبیعی سیل مهار آتش کنترل رودخانه های طغیان کرده و هدایت آن به معبر مشخص یا چند خطه کردن جدا کردن خط ویژه اتوبوس سفاورت خط مخصوص آمبولانس و آتشنشانی می باشد.

موارد استفاده دیگر نیوجرسی بتنی جداکردن ایستگاه اتوبوس و تاکسی که محافظ مرسوم را قرار میدهند جدا کردن باغ حدود خانه های ویلایی شاخص مرز دو مزرعه باغ میوه و ویلاها جایگاه های بنزین ترمینال مسافری کناری جاده برای حافی جان مردم به عنوان سد سیل کنترل آب سیل که راهی سریع بی خطر کردن سیلاب یا پیشبینی سیل از آب شدن برف رود خانه های که دیواره های محافظ آن خراب شده استفاده می شود.

در ایران ، نخستین بار در سال ۱۳۷۵ توسط ، وزارت راه و ترابری با نظارت مهندسان برجسته و ماهر از این نوع قطعات بتنی ، جهت ایمن سازی سطح معابر و جداسازی جاده ها ، استفاده در دوربرگردان ها و خیابان های اصلی و ایجاد فضای سبز مورد استفاده قرار گرفت.

تمام قطعه های پیش ساخته در تمام ابعاد در شرکت نیوجرسی بتنی رایان بتن تولید میشوند. مزیت آسانی در تعویض و جابجایی نیوجرسی های آسیب دیده را نمی شود نادیده گرفت.

بتدریج مشکلات نقض و کاستی های گاردریل مشخص شد مشکلات بزرگی مانند توان کم در اثر برخورد اتومبیل جمع شدگی و پارگی قسمتی از آن بفکر جایگزین بهتر از هر نظر که نیوجرسی بتنی مفصلی سهم عمده ای در کم کردن آمار مرگبار تصادفات از خود نشان داد.

نیوجرسی بتنی در دهه‌ی پنجاه در بزرگراه‌های ایالت نیوجرسی بر حسب نیاز طراحی و استفاده شد و بر همین پایه نامش تعین شد. از ویژگی های اصلی قطعا روشن است که هنگام خارج شدن از مسیر یا برخورد ماشین های نقلیه کم‌ترین آسیب وارده را تحمل کنند و سد عبور خودروهای لاین مخالف م‌شوند.

وظیفه اصلی نیوجرسی بتنی افزایش امنیت و ایمنی راه‌ ها و جاده ‌ها می باشد

افزایش ایمنی سطح معابر – جداسازی خطوط ترافیکی – استفاده در دوربرگردان‌ ها – کنار جاده ‌های فرعی – رفوژ وسط خیابان‌ های اصلی جهت ایجاد فضای سبز – ایستگاه ‌های کنار جاده ‌ای – تفکیک محوطه ‌های صنعتی

قالب نیوجرسی بتنی

قالب نیوجرسی بتنی بعد از احداث و امکان استفاده بودن مسیر اساسی ترین نقش را احیفا میکند و بتنهای محافظ خودرو ها خواهد بود هزینه و عملکرد دو بال و مزیت کاربرد این سازه است به دلیل قفل شدن سازه دلیل خوبی برای استفاده در سیل بند و حریم رودخانه دارد.

قالب نیوجرسی بتنی جاده های بزرگ اتوبان ها را امن تر از قبل کرد جاده های بزرگی که انحرافات شدیدی دارن و ایجاد مانع طبیعی بسیار زمان بر است و سبب شد خسارات جانی و مالی به دلیل تصادفات کم شود. نیوجرسی بتنی برای بار اول در نیوجرسی کانادا مورد استفاده قرار گرفت از آن زمان استفاده روز افزون از این بتن افزایش یافت به سبب مفید بودن آن در انواع جاده ها ایرانیان از سال ۱۳۷۵ مهندسان نیز برای افزایش ایمنی جاده ها با این وسیله فوق العاده اقدام به ساخت جاده ها کردند.

نیوجرسی بتنی
قالب نیوجرسی بتنی

از آن زمان به دلیل عملکرد استثنایی در کلیه پروژه های راه سازی ، برای بهبود ایمنی در کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار گرفته است. در کشور ایران ، از سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۶ ، مهندسان راه و ترابری استفاده از نیوجرسی بتنی را آغاز کردند.

قسمت نیوجرسی باید توسط آب پاش مکانیکی یا در غیر این صورت غوطه ور شود یا مرطوب نگه داشته شود عایق بندی در این روش از یک قطعه بتن برای ایجاد یک لایه عایق استفاده می شود که بخار آب را از سطح بتن محدود می کند.

برای تولید نیوجرسی بتنی از میکسر تویین و بتن آن را در لاین مناسب تولید در شرکت ساخته و پرداخته میکنند و به محل قالب های آماده میبرند که از قبل روغن کاری شده اند و سیستم آرماتور آن نصب شده و بتن متراکم در ان ریخته و با بخار آب آن را عمل می آورند و در بخش دپو منتقل و نگهداری می شوند در پایان قطعات تولید شده به انبارها و محل دپوی نیوجرسی بتنی منتقل می‌شوند.

رایان پی بتن تولید کننده نیوجرسی مفصلی اولین مجموعه تخصصی در مهندسی این زمینه سازه ها هست و با پتانسیل بالا امکان ایجاد قالب های متنوع یک سئو و دو سئو کامل را داشته و دارد. کیفیت که شرط اول هر محصولی است که شامل تولیدات این شرکت هم می شود و از سیمان درجه یک آبیک و دانه بندی صیقلی و سیمان بیشتر از آب از ورژن آخر سیال کننده که اما ترانزیت های ما امکان حمل به تمام بخش های استان ها وجود دارد.

قیمت نیوجرسی بتنی خرید عمده نیوجرسی بتنی

عوامل گوناگونی قیمت نیوجرسی بتنی را تعیین میکنند نوع مپ نیوجرسی و ماده به کار رفته الگوهای این سازه دقیق و ظریف است و از پس مهندسان کارکشته بر میآید تفاوت متریال درجه یک در سازه نیوجرسی محصول نهایی را مقاوم تر مستحکم تر زمان بکارگیری بیشتر و طبعا صرفه اقتصادی خواهد داشت. دلیل تفاوت و گوناگونی همان کیفیت نیوجرسی بتنی می باشد که ۴ نوع ریزش بتن داریم قالب معکوس و یا برعکس ایستاده ماشین اتوماتیک و در محل درجا است.

قیمت نیوجرسی بتنی بر اساس مصالح نیوجرسی بتنی از قبیل سیمان آب سنگدانه میلگرد مفصل و سایر تعیین  میشود

سیمان: سیمان مورد استفاده در این بتن باید مطالبق تیپ ۱ و ۲ شماره ۳۸۹ باشد و ویژگی های آن را دارار باشد

سنگدانه سنگدانه های استفاده شده در این رزروها باید با استاندارد ملی ایران شماره ۳۰۲ نیز مطابقت داشته باشند. این گروه ها شامل شن ، ماسه عدس و ماسه بادام هستند.

افزودنی ‌های لازم: برای بهبود کیفیت حفاظ ‌ها و صاف و صیقلی نگه داشتن سطح ، باید از مایعات و مواد افزودنی پودر با کیفیت بالا در تهیه آنها استفاده شود.

آب:  آب مورد استفاده برای تولید بتن NJ باید فاقد هرگونه مواد آلی ، قلیایی یا اسیدی باشد. توجه داشته باشید که حتی نوشیدن آب مقداری اسیدیته دارد. طبق استاندارد ، طبق ماده 14748 ، آب مورد استفاده برای مخلوط کردن بتن باید آب باشد.
میلگرد:   همانطور که گفتیم ، هدف از استفاده از NJ Concrete Shields افزایش مقاومت جاده و کاهش انحراف است. بنابراین میلگرد استفاده شده باید دارای مقاومت کششی بالا حداقل 400 MPa باشد

مفصل:  این اتصالات باید از مفصل‌ استفاده کنند که بتوانند در برابر ضربه شدید مقاومت کنند و مقاومت کششی بالایی دارند.

در این حفاظ‌ ها باید از مفصل‌ هایی استفاده شود که تحمل ضربه ‌های سنگین را داشته و مقاومت کششی آن‌ ها بالا باشد.

انواع مختلفی وجود دارد که گفتن آنها دشوار است. با این حال ، فرایند تولید تقریباً از هر لحاظ روند عادی را طی می کند. روش های تولید نیوجرسی شامل موارد زیر است:

  1. بتن‌ ریزی در قالب ایستاده
  2. بتن ‌ریزی در قالب ‌های برعکس
  3. تولید اتوماتیک
  4. روش تولید درجا
  5. روش دستی و سنتی

سایز و وزن نیوجرسی بتنی

سایز بندی نیوجرسی

۱.نیوجرسی بتنی ۱۰۰.۷۰.۵۰
۲.نیوجرسی بتنی ۲۰۰.۸۰.۵۰
۳.نیوجرسی بتنی ۳۰۰.۱۱۰.۸۰
۴.نیوجرسی بتنی ۳۰۰.۱۶۰.۸۰
۵.نیوجرسی بتنی۴۰۰.۱۰۰.۷۰مفصل دار
۶.مینی نیوجرسی بتنی۵۰.۴۰.۴۰

ساخت و تولید نیوجرسی بتنی

ساخت نیوجرسی بتنی در صورت استفاده از تجهیزات روانکاری بتن مستعمل باید مرتعش شده و ارتفاع بیشتری نیز رعایت شود شرایط محیطی یا دمای تولید نیز باید از ۵ درجه سانتیگراد تا ۳۲ درجه سانتیگراد باشد تا مقاومت بتن به ۵ نیوتن در میلی متر مربع برسد. روش های زیادی برای نزدیک شدن به نیوجرسی وجود دارد از روش تصفیه سریعتر می توان در محیط های با رطوبت بالا با استفاده از سیستم های بخار و گرمایش استفاده کرد یا می توان آن را در آب انجام داد که به آن آب درمانی نیوجرسی می گویند.

نیوجرسی پلی اتیلن ساخته شده بخاطر وزن کم آن مناسب است برای طرح های که کوتاه هستند از نظر زمانی. حمل چنین نیوجرسی بسیار آسان است ، اما در عین حال مقاومت کمی دارد. در پلی اتیلن می توان از نور استفاده کرد و با ماسه و مواد دیگر پر کرد تا ثبات بیشتری داشته باشد. همچنین در پروژه های موقت و دائمی مورد استفاده قرار می گیرد.

اختگر  به سفارشات شرکت های آب و فاظلاب بر تکیه توسط مهندسان باتجربه طراحی و توسعه داده شده است تا دامنه کار پیمانکاران را از داربست سیستم پیش فرض به جایگزین برای و استفاده از مواد پلی اتیلن جدید با استفاده از روش چرخشی در یک قطعه جدا کند.

پس از کاشت میلگرد ها در نیوجرسی بتنی ، میلگرد فولادی هیچ گونه لغزشی در طول خمش نخواهند داشت. در عمل ، سطح مقطع میلگرد فولادی معمولاً به گونه‌ ای است که استحکام کششی بتن بر روی قسمت محدب میلگرد فولادی غلبه می کند و در موارد بزرگ‌تر میلگرد فولای به تنهایی تمام تنش را تحمل می کند . از این رو در ایجاد تنش‌ های خمشی در تیره‌ بتن مسلح شده با میلگرد فولادی ، فرض بر این است که تمامی تنش‌ها توسط میلگرد فولادی تحمل می شود .

برای مقاوم سازی نیوجرسی بتنی در برابر نیروها ی کششی و فشارهایی که به آن وارد می شود ، در آن میلگرد های فولادی تعبیه شده‌ است . بتن مسلح ترکیبی از بتن و میلگرد فولاد می باشد . میلگرد فولادی به گونه‌ای تنظیم شده‌است که فشار بارها را تحمل می کند.

تولیدی نیوجرسی بتنی

تصویر نیوجرسی بتنی

فروشگاه نیوجرسی بتنی در تهران

ابعاد وزن نیوجرسی بتنی

عکس نیوجرسی بتنی

کارخانه نیوجرسی بتنی در تهران

نیوجرسی مانع بتنی است که جهت هدایت و در مسیر قرار دادن وسیله نقلیه به صورت قطعات بتنی پیش ساخته قابل اتصال به هم ساخته می شود. که هنگام برخورد کناره ای خودرو به دلیل زاویه کم، لبه های آن به عنوان هدایتگر برگردان عمل کرده و موجب کاهش خسارت می گردد.

بسته به کاربرد نیوجرسی در ساخت آن علاوه بر بتن از میلگرد جهت مسلح کردن و مقاوم کردن بتن استفاده میشود که بتن تنشهای فشاری و میلگرد تنشهای کششی اعمال شده به قطعه بتنی را مهار و باعث کاهش صدمات ناشی از برخورد می شود.

از این وسیله به عنوان محافظ عابران پیاده، محافظت از کارگران پروژه های عمرانی در مقابل خودروها، موانع موقت و موانع امنیتی ضد تروریستی همچنین سیل بند، جلوگیری از انتشار آتش در جنگل ها، هدایتگر رودخانه و چند خطه کردن جاده ها نیز استفاده می شود. بسته به مورد حتی برای سپر کردن نور وسایل نقلیه مقابل و با افزایش ارتفاع نیوجرسی نیز استفاده میشود.

این قطعات در دهه ۵۰ میلادی در موسسه تکنولوژی استیونس و با هدایت اداره ایالتی بزرگراه های نیوجرسی در ایالت نیوجرسی طراحی شدند و به همین خاطر به قطعات جرسی یا نیوجرسی معروف شدند.

کاربرد نیوجرسی بتنی در مهندسی ترافیک و برنامه ریزی حمل و نقل

ایمنی در تردد وسایل نقلیه یکی از اصولی ترین مبانی در مهندسی ترافیک و برنامه ریزی حمل و نقل است. طراحی راه و تامین ایمنی راهها برای جلوگیری از انحراف وسایل نقلیه از مسیر اصلی و خطر برخورد با م وانع حاشیه جاده ها و جزایر میانی بزرگراه ها و سایر خطرات جانبی، امری اجتناب ناپذیر است. بنابراین ایمنی کناره راهها زمانی تامین میشود که طراحی وحفاظت صحیح این ناحیه در برابر موانع ثابت، خسارات جانی، مالی و صدمات وارد به وسایل نقلیه منحرف شده به حداقل رسیده و باعث برگشت آنها به مسیر اولیه جهت ادامه حرکت میشود. در هیچ جای دنیا گاردریل برای نگهداشتن اتوبوس و خودروهای سنگین ساخته نمی شود. این حفاظ ها برای کنترل ترافیک معمول و خودروهای کوچک کارایی زیادی دارد.
تصویر نیوجرسی بتنی
جدا شدن اتصالات گاردریل و فرو رفتن آن به درون بدنه خودرو که در تصادفات واقع شده در کشورمان بسیار رخ می دهد. به هر حال در شرایطی که خودروسازان تمایلی نسبت به ایمن سازی محصولات قدیمی و خارج از رده خود نشان نمی دهند و فرهنگ سازی در راستای بهبود شرایط رانندگی در کشورمان نیز به کندی پیش می رود، توجه به ایمنی راه ها و ایمن سازی جاده ها از اهمیت ویژه ای برخودار است که متاسفانه به ندرت به آن توجه می شود. تنها با اصلاح گاردریل ها ، جایگزینی آنها با نیوجرسی بتنی و ایمن سازی شانه های جاده می توان سالانه از مرگ ده ها هزار نفر از هموطنانمان جلوگیری کرد.

گاردریل استاندارد و ایمن نه تنها در برابر ضربات سهمگین از هم گسیخته نمی شود و اجازه عبور اتومبیل ها را نمی دهد، بلکه حتی در تصادفات کاملا مماس نیز وارد بدنه خودرو نمی شود و جان سرنشینان را به خطر نمی اندازد. لذا با توجه به موقعیت جاده ها و نیز وضعیت اقتصادی موجود، و جهت دستیابی به ایمنی بیشتر، مطالعه و بررسی کاربرد و عملکرد نوع حفاظ بتنی (نیوجرسی) به عنوان جایگزین گاردریل در ایمنی جاده ها و روشهای بهینه سازی و ارتقاء حفاظ ها در تحقیق حاضر مورد بررسی قرار گرفته است.ایستا پی گستر

مهندسی ترافیک نیوجرسی بتنی

نیوجرسی مانع بتنی است که جهت هدایت و در مسیر قرار دادن وسیله نقلیه به صورت قطعات بتنی پیش ساخته قابل اتصال به هم ساخته می شود. که هنگام برخورد کناره ای خودرو به دلیل زاویه کم، لبه های آن به عنوان هدایتگر برگردان عمل کرده و موجب کاهش خسارت می گردد.

بسته به کاربرد نیوجرسی بتنی در ساخت آن علاوه بر بتن از میلگرد جهت مسلح کردن و مقاوم کردن بتن استفاده میشود که بتن تنشهای فشاری و میلگرد تنشهای کششی اعمال شده به قطعه بتنی را مهار و باعث کاهش صدمات ناشی از برخورد می شود.

از این وسیله به عنوان محافظ عابران پیاده، محافظت از کارگران پروژه های عمرانی در مقابل خودروها، موانع موقت و موانع امنیتی ضد تروریستی همچنین سیل بند، جلوگیری از انتشار آتش در جنگل ها، هدایتگر رودخانه و چند خطه کردن جاده ها نیز استفاده می شود. بسته به مورد حتی برای سپر کردن نور وسایل نقلیه مقابل و با افزایش ارتفاع نیوجرسی نیز استفاده میشود.

این قطعات در دهه ۵۰ میلادی در موسسه تکنولوژی استیونس و با هدایت اداره ایالتی بزرگراه های نیوجرسی در ایالت نیوجرسی طراحی شدند و به همین خاطر به قطعات جرسی یا نیوجرسی معروف شدند.

مقالات مرتبط